Skilly jsou způsob, jakým Společnost odměňuje jednání zaměstnanců vybočující ze zaběhnutých kolejí. Zpravidla bývají tímto způsobem oceňovány úspěšné počiny zaměstnanců Společnosti. V určitých případech však takto může být, obvykle in-memoriam, oceněna i neobvyklá neopatrnost, lehkovážnost nebo naivita.
Získává Famiglie, jež vede pořadí na přelomu herního týdne. Její Don získává na týden k užívání růžový šál.
Obzvláště hloupé ukončení spolupráce se Společností.
Jeden hráč, 24 hodin, tři vraždy.
Zavraždění vraha člena vaší Famiglie do 24 hodin.
Vražda mimo území města Brna (Don tuto skutečnost oznámí mailem).
Zabití hráče ze všech ostatních Famiglií ve hře.
Obzvláště vydařená proměna vzhledu během hry oproti herní fotografii (osobní předvedení na Schůzce Donů).
Přežití úkladné vraždy (po sázce).
Zabití hráče s aktuálně nejvyšším počtem vražd.
Zabití mezi 2:00 a 6:00.
Zabití dvou a více hráčů v krátkém sledu za sebou jedním hráčem.
Opakované zabití hráče stejným vrahem po oživení.
Vražda v assassinském tričku nebo slavnostním dresscode společnosti. Pánové v obleku, dámy šaty. Musí být zdokumentováno fotografií s obětí.
Obzvláště vydařené zdokumentování události související se hrou (video, report, fotografie, komix, kresba...).
Hráč po oživení zavraždí svého vraha.
Zabití hráčů ze sedmi různých fakult.
Zabití čtyř hráčů z různých Famiglií jedním člověkem.
Smrt třech členů Famiglie za 24 hodin
Dobrý skutek vraha po vraždě.